torsdag 19 augusti 2010

[ANNA] Vid mina tinningar herrens hästar..

..det känns som huvudet ska explodera. Vår kära hyresvärd har betongborrat i en av lägenheterna i vår trappuppgång mellan 10-15. Det toppar Skorpan med att vråla som en liten schimpansunge, hon är skitnöjd över att kunna gasta så högt. I eftermiddag/kväll ska jag på kickoff med jobbet, vi ska käka på Storan. Denna kickoff kunde inte kommit lägligare mina vänner, hoppas det är Stora Hotellet i Filipstad och att det finns lediga rum.

Idag skickade jag mitt första bajs-mms. Ska vi säga bra så? Nä jag måste nog förklara mig känner jag. Självklart var det min dotters bajs och mms:et var till pappa Linus som var på jobbet. Det här bajset var liksom för kul för att missa. Det var det första av fast form och det såg precis ut som en brun golfboll. Någon mer som vill ha mms:et? Nä ni får nog skita en egen golfboll.



2 kommentarer:

moster sa...

Jag skulle vilja ha ett bajs-mms ;)
Puss

Sarah sa...

Lägg upp bilden på bloggen!