söndag 8 augusti 2010

[ANNA] Roadtrip till Lager 157.

Idag när vi vaknade föreslog Linus en tripp till Lager 157, härligt med en karl som gillar shopping! Resan började med mig bakom ratten, småregnigt men okej. När vi passerat Ödeshög körde vi in i den värsta dimma jag varit med om. Lützen framstod som en picknick, man såg inte bilen framförs baklyktor trots att den bara var två, tre billängder ifrån. Usch läskigt värre! Vid Brahehus stannade vi och byttes av bakom ratten. När vi körde genom Jönköping försvann dimman, skönt!

Väl framme vid Lager 157 började vi med att fylla magarna på Sibylla, sen var vi redo för shopping. Trots fullt på parkeringen kändes det inte som det var alltför mycket folk där. Vi var där i två timmar, jag ammade en av dem. Som sagt det är inte vi som styr planeringen än så länge. Skorpan kände för ett långt skrovmål så så fick det bli!Som tur så finns det ju bänkar inne i butiken. Dock var det inget riktigt bra tillfälle, man måste ju ha lite flyt när man åker dit. Det har vi haft dom två tidigare gångerna. Nu blev det bara ett par stövlar till Skorpan, en t-shirt till Linus och mysbyxor till mig. Men vi hade en trevlig dag på vägarna iallafall!


1. Godmorgon!
2. Här är det okej sikt mot vad det skulle bli..
3. Skorpans toksöta stövlar från Tretorn, det blir ur&skurdagis med stil mina vänner!
4-6. Fikapaus på Lager 157.

3 kommentarer:

Anette sa...

Snygga kläder Skorpis hade på sig!

maria sa...

Men hur söta är inte stövlarna!!!
Toksöta!

Anna sa...

Anette&Maria! Tack:-) Stövlarna borde Vilma med ha!