torsdag 26 augusti 2010

[ANNA] Bildkavalkad från dagens mammafika!

Efter lunch mötte jag och Skorpan upp med mina jobbarkompisar Nettan(+Melvin) och Mickan(+Tova), dock var Linda väldigt saknad! Vi fikade på Fräcka Fröken och barnen lekte, första gången jag fick uppleva Skorpan interagera med andra barn på riktigt. Hon såg knappt åt sin mor på hela fikan, och det glädjer mig( då vet jag att hon kände sig trygg och hade kul!). Spelevinken Melvin tyckte att Skorpans ena leksak var en passande hatt och placerade den på hennes huvud tre gånger, hon tyckte det var jättekul. Melvin är det fullt ös på och då menar jag FULLT. Jag tappar nästan det lilla hår jag har kvar efter amningen när jag tänker på att jag ska springa så där efter Skorpan. Smal blir jag ju iallafall!

1 kommentar:

Anette sa...

Ja tack för idag, det var trevligt! Synd att Linda inte var med, nästa gång hoppas vi :) Söta bilder du fick!
Ja man kan ju hoppas på att bli slimmad efter att springa efter en 1-åring ;)
KRAM