tisdag 17 augusti 2010

[ANNA] Morgonens bestyr.

Här hemma är morgongröt och mammafrukost avklarad, likaså en rejäl bajsblöja. Man blir dum i huvudet av att sova dåligt kan man lugnt konstatera. Jag kokade upp grötvatten till Skorpan bara för att direkt när det var klart hälla ut det i vasken. Nu ska jag ta en dusch(önska mig lycka till, kommer jag tvåla in mig och torka av mig med handduken direkt?) sen ska Skorpan få en uppfräschning.

Agendan för i dag är en tur på stan med syrran och Vilma aka Mini-Mackan(aningens lik sin farsa) men förbannat söt ändå;)

Igår 23:30 kunde jag konstatera *trumvirvel* 100 bloggbesökare, jo man tackar. Bjuder på ett litet skvaller, Alcazar-Andreas Lundstedt och hans fästman har läst vår blogg. Hur jag vet det och allt annat får ni väl fråga nästa gång ni ser mig.

Ha en fin dag så ses vi sen!

3 kommentarer:

syrran sa...

Meeen shit eller! För lite sömn och amningströg..det är fan ingen bra kombination syrran...haha Tur vi inte är släkt :P haha
Det är fasen va hon ska va lik Mackan, hon får nog sluta upp med det snart...annars kommer hon ju bli kallad Mini-Mackan för alltid..stackars tjej.Men håller med dig, förbannat söt ändå ;)
Lätt att jag ska fråga dig hur du vet att Alcazar-Andreas Lundstedt läst bloggen när vi ses!
Stort lycka till med duschen sis ;)
Kom gärna ihåg att klä på dig efter duschen, kan bli kallt annars när vi går på stan.
PUSS

Maria sa...

tror nog jag vet varför han läst er blogg, kan det ha något med hans pojkvän att göra?:)

Anna sa...

Syrran: Haha om det drar om könet vet jag vad jag missat;)

Maria: Du är slug du;)