torsdag 22 november 2012

sovrummet 20:27:

Förutom att snora (jajemän barnets dagissnor pockar på här på näsfronten, vardag, inget att bry sig om) och kolla tv/blogga, barnet hostar i sömnen i bakgrunden, längtar jag lite efter min man som jobbar kväll SÅ ser jag galet fram emot kvällens episod av Historieätarna. Som vanligt levererar Erik Haag och Lotta Lundgren med besked, ikväll ska dom äta 1970-tal, förra avsnittet 1700tal var skitbra! Alltså jag har höga förväntningar på kvällens avsnitt! Sen att Ebba Witt-Brattström min favvo feminist (om man nu har en sån liksom;) är med ikväll..det gör det inte sämre.. Saknar Schyffert lite i den här produktionen dock..men bara lite.

Imorn, imorn börjar På Spåret! Redan? Äh bara skämta det har varit ett låååångt års väntan hörni! ÄNTLIGEN!!

Inga kommentarer: