torsdag 29 november 2012

[ANNA] torsda

Sitter i sängen och väntar på att Historieätarna ska börja. Smsar Hemnetprospekt till Linus som jobbar kväll. Linus kunde byta till sig ett kvällspass (dom är ju sällan svåra att byta till sig;) så vi kunde få ihop studiedagen som innebär stängd förskola idag. Sitter och fryser under en filt, fy för tusan va ruggit det är idag! Jag är evigt tacksam att snällaste grannarna Viktor och Frida lånar ut sin bil imorn så slipper jag halka iväg på en cykel vid 06:30 imornbitti. Skorpan och jag plockade upp en låda julprylar från källaren under kvällen. Ja eller jag då, Skorpan har fått för sig att hon ska stanna själv i lägenheten för att hon är stor. Jaja det var ju snabbt sprunget för min del. Skorpan menade på att jag borde se om det fanns en julgran i källaren jag kunde ta med mig upp. Det gjorde det inte. Hon har pratat om julgranar varje dag nu. Hon plockade upp tomte efter tomte med ett åååh vicka fina!! Åhh glitterstjärnor (dom la hon beslag på). Skorpan är som sin mor, älskar julepynt och allt som är guldigt och glittrar.

2 kommentarer:

Evil Emil sa...

I loove your blogg!
Det för allt som oftast med sig att man sitter med ett stort leende i nyllet. Tack.

fam Forsberg sa...

Tack själv bästa Emil! Såväl vi som bloggen älskar dig tillbaka:)