torsdag 8 november 2012

[ANNA] torsda

Jag hämtade ut en sparv från förskolan som varit ledsen flera gånger under dagen och även somnat en stund i en frökens knä efter maten. Skorpan har inte sovit på dagen sen innan sommaren. Fröknarna sa att dom inte känt igen henne alls idag. Hmm på väg att bli sjuk månne? Vore storskräll i såfall. Stackars lilla sparv. Hemma var hon som vanligt och vi har busat hela eftermiddagen, nu sen hon somnat har hon hostat som en tok.

I en låda i det stora skåpet i vardagsrummet ligger alla skivor som inte fått plats i hyllan ni ser nedan. Ikväll roade sig Skorpan med att bygga torn av dom ehrm..obskyra skivorna med namn som typ offer-getblod-krucifx eller nåt fast på engelska dårå. Nä dom är inte mina;)



 åhh nej ledsna tjejer utbrast Skorpan när hon öppna denna...håller mä typiskt tjutbrudar med för mycket smink.

4 kommentarer:

Evil Emil sa...

Ååååhhh! LOL. Jag sitter med världens leende genom hela inlägget och brister sedan ut i ett asgarv när jag kommer till sista bildtexten. PRICELESS! :D :*

anna sa...

Haha eller hur undrar va grabbarna i Immortal tror jag det är i fallet skulle säga om dom fick höra att dom blev rådissade av en 2.5åring:D

erika sa...

Hahahaha!
Dagens bästa, klart de är ledsna!

Linus sa...

Så äreju när man bor i the grim and frostbitten kingdom Blashyrk.