fredag 23 november 2012

[ANNA] fredagskväll..snytsnyt

Fan va näsan rinner jag blir tokig. Varför kan jag aldrig bli sådär normalförkyld? Ni vet så när folk säger åhh jag är såå förkyld och man bara kul för dej rå för det märks inte! Nä all in dagisbarnstyle snoret forsar och jag sitter parkerad med en toarulle i soffan, näsan illröd och ögonen högblanka. Åhhh jag är sååå förkyld, ja du ser ut som ett jävla åkerspöke fru Forsberg. Skönt nog har Linus varit ledig idag (idag dröjer det 13 dagar till vår nästa gemensamma lediga dag, välkommen till vår vardag) så vi har varit två om barnet. I övrigt har lite mer skogsutstyrsel trillat in, Linus har fått såväl ett par ordentliga vildmarksbrallor som ett par rejäla Graningekängor. Vi snubblade över väldigt bra priser och slog till, så jag har klickat hem ett par Graninge jag med idag. Två par brallor och två par kängor till totalt 2700:- låter som mycket pengar för en del men det "egentliga" priset för det kalaset det dubbla, rejäla scoutiga kvalitetsmärken. Vi är väldigt mycket ute och färdigväxta;) så vi kommer slita dom här grejorna i mååånga år nu! Nu drömmer jag om vår, vår och matsäck i skogen.


Inga kommentarer: