måndag 19 november 2012

[ANNA] måndagsupdate..

Nähä ni dags för stängningspass i gruvan idag igen. Barnet respekterade INTE 11-timmars regeln utan väckte sin moder 06:45 imorse så jag är inte vidare utvilad inför kvällens pass. Under förmiddagen har Skorpan byggt nånslags inte-nudda-golv-bana av allt hon hittade, den lekte hon med i en timme. Jag passade på att duscha, sminka mig, diska och bädda.


 Strax efter 10 promenerade vi till förskolan härligt väder idag! Skorpan ville sjunga "hjulen på bussen..." hela vägen dit. Jag var rätt flåsig när jag kom fram haha, skitjobbigt att gå i rask takt och sjunga!

Imorn önskar jag träffa min man nu börjar jag längta efter honom. Jag jobbade 7-14 i fredags han 14-22, jag jobbade 10 timmarspass både lörd och sönd, idag jobbar han 7-14 och jag 14-22. Det är så här man inte nöter på varann;) NU mot Maxi, måndag som det är startar vi med möte kl 14!

Inga kommentarer: