fredag 16 november 2012

[ANNA] freda



Skorpan och jag utförde ett beställningsjobb på eftermiddagen. Linus nämnde i förbifarten att det var ju fasligt länge sen hans favvokakor bakades. Ljusa chocolate chip cookies. Smeten är LCHF som fan. Skämta. Jag tycker det är svinkul att driva med LCHF (JA jag har sett folk gå ner massor på det men hallå elle dom gör ju nåt annat i smyg också) finns fan ingen logik i den där dieten. Så fort nåt är gott och flötigt så är det LCHF. Typ åt en Snickers det är LCHF, svepte en 5:a grädde såå LCHF. Jag tog en näve Pringles och sköljde ner med ett par klunkar vitt vin nyss. Måsse va LCHF. Skorpan älskar mör och lassepej [smör och leverpastej] och äter det gärna med sked, himla LCHF. Nu ska jag raida köksskåpen i jakt på gött.. LCHF menar jag! Linus om din frus ådror är helt igenfettade när du kommer hem från jobbet ikväll och jag inte svarar på tilltal, rulla över mig på sidan bara är du snäll..

Aja nog drivet med det för kvällen. Kakera [östgötska för kakor] är en bantardröm innehållandes 2,5 dl farinsocker, 1 dl strösocker och 200 g smör och 200g Marabouchoklad bland annat.

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha dock missar du att LCHF saker absolut inte får innehålla socker..jag har varit starkt emot LCHF länge, men har möjligtvis börjat ändra mig lite, finns en möjlighet att jag testar det när lillebror är ute..en liten möjlighet i alla fall..

Just ikväll satsar jag dock på bulimidieten..:S

Ses vi imorgon? Ska jobba för första gången på lääänge och jag är typ skitnervös!

anna sa...

Haha socker är gott och onyttigt därmed måste det ingå i LCHF annars faller allt jag tror på;) nä fy bulimi det lät inte trevligt:/
Du har ju varit anställd så länge, finns inget att vara nervös för. Ge det en halvtimme så lovar jag att allt bara kommer från ditt undermedvetna;) jag kör 7-17! Ses imorn!

Maria sa...

Haha du är ju för skoj! Ja jag vet, men det är ju så mycket nytt, sen vet jag inte alls vad min kropp kommer säga om att jobba där nu..har ganska mycket problem med min ischias, men det är säkert som du säger:) Väldans trevliga pengar i alla fall, de motiverar mig till tusen just nu hihi