tisdag 13 november 2012

[ANNA] tisda

Godkväll på er i stugorna.

Efter en 8-17dag i konferensrummet med ICA-skolan så är jag wätt mör i huvudet. Idag stod mest ledarskap på agendan. Feedback, uppriktiga samtal och Susan Wheelans prisbelönade IMGD-modell (Integrative Model of Group Development) en teori om gruppdynamik är det som diskuterats. En mycket givande dag. Det bästa med ledarskapsutbildningar är ju att dom stärker dig i din roll som arbetsledare MEN ger dig även själv väldigt mycket på ett privat plan också. Då man måste vända ut och in på sina starka och svaga sidor som person och man tvingas ta itu med sina brister.

den här lilla rackaren landade i brevlådan idag, sjukt mjuk och bekväm vardagsklänning. Svanar hörni, kan bli dom nya rävarna (ja i fru Forsbergs garderob då menar jag) Nu gillar jag svanar väldigt mycket så var det klubbat! Skulle nog tippa på att jag har byxor kanske en gång i veckan (och i lekparken) annars har jag alltid kjol eller klänning. Det gillar jag allra mest!

NU, nu ska vi glo Homeland (typ bäst i världen!) och dricka te.

Inga kommentarer: