måndag 12 november 2012

[ANNA] månda

 Häromdagens Skorpa äter finskorpor till mellis, don efter person!

 Igår var vi på IKEA, lunch där.


Linus och Skorpan slutade lite före mig idag, jag mötte upp en glad familj som stuckit till bibblan direkt från förskolan.

Gårdagens HBO-proddade film rekomenderas, myycket bra! Både Ed Harris och Julianne Moore (typ min favvo skådespelerska!) är galet lika sina roller till utseendet. Hmm sett nån dålig HBO-produktion? Nä inte vad jag kan minnas! Det är mycket jobb och tidiga mornar, jag gör mitt bästa för att uppdatera er. Imorn väntar heldags kurs med ICA-skolan, spännande!

4 kommentarer:

Linus sa...

Alla älskar Raymond, ett riktigt mögligt djur i hbo's stall.

Lovisa sa...

Tack för att du håller mig, mammaledig bloggberoende människa uppdaterad. Jag blir på riktigt irriterad på bloggar som inte uppdaterar varje dag nu när jag har all tid i välden att läsa dem :-)

anna sa...

Linus:
WTF är det HBO?! Hur är det möjligt?

Lovisa:
Eller hur! Man tar det ju fan personligt om det inte är uppdaterat haha. Man gör vad man måste för konsten;)

Linus Forsberg sa...

Nja, det är ju inte en original HBO-serie.. tror jag inte. Kan ha blandat ihop'at. Förhoppningsvis!