torsdag 19 maj 2011

[ANNA] Vad är det som står på?!

Vet inte vad som gjorde mig mest förvånad ikväll. Det faktum att Skorpan svarade i min mobiltelefon som låg i soffan när min syster ringde, jag diskade och Linus var i tvättstugan. Jag har en såna dära flashig mobil där man på touchdisplayen drar ett reglage i sidled, det lyckades lilla fröken med (!) Hon "svarade" dock bara men hon sa inget, syrran hörde Pingu i bakgrunden och gick till lekparken och letade efter oss för hon trodde Pingu var barn som lekte. Jag hann aldrig höra att det ringde och såg därför ut som ett frågetecken när Vilma, Markus och Maria skrattande ringde på dörren och undrade var busfröt höll hus. Förvånande faktum nummer två, dom kom med en present, dom ville ha en ursäkt till att köpa världens finaste minisolstol till Skorpan, och hon har ju namnsdag idag så dom "skyllde" på det.

Tadaaaa! Tack så hemskt mycket!

Inga kommentarer: