måndag 23 maj 2011

[ANNA] Ikväll!


Äntligen!! Som jag längtat, ikväll blir det Elvis med Glada Hudikteatern!  Jag var fortfarande föräldraledig när biljetter införskaffades och jag har ju jobbat i...hmm..snart åtta månader(oj va fort det går!) Biljetterna såldes slut snabbt som attan så jag är väldigt lycklig! Dock känner jag mig själv, glada utvecklingsstörda får mig att lipa hur lätt som helst. Sen jag fick barn börjar jag ju för fan gråta när två ekorrar sitter brevid varandra i Trädgårdsföreningen!

Efter jobbet idag mötte jag upp bästa Malin som satt med min familj i Trädgårdsföreningen, vi drack kaffe och pratade strunt och busade tills det var dags för Malin att gå till Storken och vi hem för att söva krösamaja. Nu börjar min ledighetsvecka, fint som smör på laxen!! Jag är ledig tisd-onsd och fred-sönd, familjetid är högprioriterat här hemma nu när Skorpan är liten och vi njuter av varje sekund tillsammans!

ps filmtips; The next three days, sicken nagelbitare! Mycket sevärd! Det är en amerikansk remake på en fransk film som heter Pour elle, sist jag kolla så betyder det INTE samma sak. Va konstigt det är när dom bara byter namn helt och hållet?! Vi har börjat krypa upp framför en film på kvällarna igen, det går i perioder inte alltid man hinner och orkar numera. Men nu är vi inne i en filmtittarperiod, mysigt! Näst på tur är Conviction. Lite petiga är vi allt här hemma, svenskt ratas över lag och inget som fått under 6.0 på IMDB ser vi.

Inga kommentarer: