tisdag 31 maj 2011

[ANNA] lite dagens..

Nyduschad morsa med nattat barn sitter i soffan i sin Yasuragi-morgonrock. Efter en kall dusch är den gudomligt tunn och skön. Påminner mig om att vi måååste åka tillbaka till Yasuragi snart, det är världsklass oj så avslappnande för kropp och själ!


DAGENS;

svara-i-telefonen: Linus svarar numera "Kriiiilleee" när jag ringer, haha

 

amen-va-fan: Kungen. Alltså allvarligt vi märker att du ljuger när du svarar äum, nja det tror jag inte på frågan om du besökt en strippklubb. Säg som det är vi förstår. Du är gift med en tysk rigid tant med ett ansikte som inte rör sig när hon ler och vars pappa är nazist, står ju inte direkt släppa till i pannan på´na. Jag hade haft mer respekt för din ärligthet, du kunde svarat jag titta bara..

njutning: kaffe under ett träd i parken med familjen efter jobbet.

söt-snåla: Skorpan bjöd Vilma på små små bitar av sitt smörgåsrån i parken.

avundsjuka: Jag vaknade 05:15, resten av familjen behagade tydligen sova till 08:45 (!)

bästa-köp-insikt: paddelborsten jag haffade sist på Åhléns, det är 20% på alla borstar och oj vilken lysande borste! Reder ut mitt långa burr i ett nafs!

resultat: groparna på rumpan börjar redan suddas ut, hurra! Trist att man inte blir smal också. Men vafan jag har ju barnet med mig på stranden och lite överseende kan vi väl ha med att man faktiskt tänjts ut både här och var för...ett år sen..fan ett ÅR sen! Jajaja, jag har haft bättre saker för mig än att bry mig hittills..

snart ju: S E M E S T E R bara 30 dagar kvar!

ser-fram-emot: morrondagen, ledig!!

Inga kommentarer: