tisdag 10 maj 2011

[ANNA] Liten update..

Idag har jag jobbat( dagen susade förbi i rasande fart innan jag skulle blinka var det dags att gå hem). Jag mötte en kalasfin vän och bästa släkte/familjen i parken. En snabb tur precis innan stängning på stan resulterade i det jag var på jakt efter, lite tyger och en tunn långärmad tunika till Skorpan i dessa varma soliga dagar. Nu är jag supertrött med en bultande huvudvärk, natten som var bjöd på lite för lite sömn, 4 timmar.

Just nu längtar jag mest av allt efter den här lilla snusmumriken som ligger i sitt rum och sussar sedan två timmar. När hon vaknar imornbitti och är på sitt allra gladaste bushumör då är jag på jobbet. Usch vissa dagar är det inte alls kul att vara den som "åker och jobbar" dock slutar jag tidigt och då gasar jag hem och fångar henne och överöser henne med pussar!

Inga kommentarer: