lördag 7 maj 2011

[ANNA] Lördagsaktiviteter hos residens Forsberg.

Dagen har tillbringats på Maxi (6:45-16) vaknade 04:30(har svårt att sova när jag har öppning, orolig för att försova mig). Så det har varit en lång dag minst sagt. Linus och Skorpan har tillbringat dagen i solen med släkten i trappuppgången breve, jag är inte det miiinsta bitter. Nä inte så värst iallafall, det har ju utlovats strålande väder hela kommande veckan och då är jag ledig en del så jag får nog mitt! Imorron väntar 12-22:15 på stormarknaden, kom in och handla och säg hej vetja!

Gårkvällens film, mycket bra! Läskig och lämnade kvar en riktigt olustig känsla...

Dagens kvällsmat, oerhört gott, try it!

 Kvällslek.

2 kommentarer:

Linda Jö sa...

hej anna! dom kostade 165 så jag köpte ingen. hon sa att det var riktigt bra pris, hon hade mycket lägre pris än hemslöjden sa hon..... vad det nu betyder....
Kram på dig

Anna sa...

Tack tack Linda för att du kolla:) Hahaha hon var en riktig affärsman då;) det var inte vråldyrt men typ 40 spänn över andra nyproducerade jag hittat.
massor kramar!