måndag 2 maj 2011

[ANNA] Måndags update!

S:t Korsgatan tipsar; detta åt vi till kvällsmat idag. Mycket mycket gott och passar hela familjen! Det är andra gången vi äter det så några justeringar har införts. Mängden hummerfond har halverats( blev för salt annars) vi använde oss av hokifilé då den håller ihop bäst. Observera att det ska vara sugersnaps och inte sockerärtor, sugersnaps har ljusår bättre konsistens, vi köpte frysta. Delikatesspotatisen är kanongod i behöver inte skalas, smakar sommar och kokar inte sönder. Du hittar den i rotsakskylen på frukt&gröntavdelningen. GIVETVIS handlar du alla ingredienser hos mig på Maxi!


 Va göru Skorpan? Jo jag kollar på hundar på Youtube, hundar är ju så himlans spännande.


Nä ni gott folk jag har färg i bryn och fransar och det är hög tid att tvätta bort annars blir jag just snygg! Sen hoppar jag i sängen och laddar inför kvällens Nittileaks. Imorn börjar jag upplärning av min kollega. Äntligen, himla flott!

Inga kommentarer: