lördag 30 april 2011

[ANNA] Valborg, aftonen.

 Kvällens morsa, enkel svart fotlång klänning .

Vi tillbringade en underbar kväll med god mat, dryck och skratten avlöste varandra. Då Malin och Mattias bor precis vid Borggården så kunde vi dessutom njuta av motorcykelkortegen och sorlet från en vacker vårkväll till middagsbordet. Det bjöds på en fantastisk räkpanna och glass med kladdkaka och hjortron till efterrätt. När skymningen föll över innerstadens tacknockar tittade vi på fyrverkerierna från deras balkong. Skorpan bjöd på sitt mest strålande humör, busade med Mattias så hon kiknade, kände sig så hemmastadd att hon kröp in under deras köksbord och bajsade( ja i blöjan då). Inte ens när det började bli sent blev Skorpan på dåligt humör. Sen tog vi barn, barnstol och skötväska under armen och gick dom 50 stegen hem. Skorpan slocknade i princip direkt när vi kom hem.




3 kommentarer:

erika sa...

Hoppas maten smakade bra idag :)

Anna sa...

Erika!
Det vet du! Näringsrik och nyttig, som bomull runt midjan. Linus sa att ni hade det lite stressigt, han var impad över din nivå av kundservice det till trots ( tillskillnad från din kollega brevid tydligen;) Du verkar ju va "Maxi-material";)

erika sa...

Haha, åh, tacka Linus för det :) Har hört det en hel del på sistone när jag jobbat, tro mig när jag säger att jag suger åt mig allt, för att orka med!
(Får jag säga det högt, men den tjejen jobbade sin sista dag idag.. ja, hrm.)