tisdag 26 april 2011

[ANNA] Förmiddags update..

Familjens status är rätt utvilade och glada i hågen! Vi (vuxna) sov oavbrutet från 23:30-07:00 himla fint. Vi startade dagen med att slänga in ett par maskiner tvätt och äta en stadig grötfrukost. Linus drog igång dammsugning och moppning. Klockan 9 mötte jag och Skorpan upp Vilma&Maria och tog en promenad i vårmorgonluften, superskönt! Skorpan stod upp i vagnen hela vägen, pajasunge, hon stod vänd i från mig och höll i ryggstödet pekade på hundar och hälsade på alla vi mötte. Mest nöjd är hon när hon själv får trycka på hissknapparna, det fick hon självklart när vi skulle åka ner till Lucullus för att hämta ett litet H&M-paket. Väl hemma igen blev det lite mellis sen slockna hon. Vilket betyder att jag och Linus sitter i vardagsrummet med ett av fönstren på vid gavel. Han spelar tv-spel, jag har plockat lite med mitt projekt och nu bloggar jag. Snart vaknar Skorpan, det ryktas att vi skiter i att laga lunch hemma idag och äter ute.


Hej så länge!

Inga kommentarer: