lördag 9 april 2011

[ANNA] Kvällsupdate.

Maria och Vilma sa tacogonatt (HAHA) för ca 1,5 timme sen. Vi käkade så magarna stod i fyra hörn och hade två rätt tillfredställda barn i varsin barnstol, t om lite matro. När vi käkat var det dags för Skorpans kvällsdopp, Vilma kröp efter och ville vara med så vi hiva i henne med i baljan. Skorpan pussade Vilma och började sen klappa Vilma på ryggen ( så här i efterhand fattar jag nog att hon ville tvätta Vilma lite, hur gulligt är inte det?!).

Förresten en av vår nyanställda personal och jag småpratade lite idag om hur länge jag jobbat på Maxi och ditten och datten. Jag är ju inne på mitt 14:e år (!). Den nya tjejen utbrast förvånat; men hur gammal är du?! Jag är 31 svarade jag. Oj det kan man inte tro du ser yngre ut!
Jaha ni, årets nyanställning till sommaren håller extremt hög kvalité.  ( oh yeah dear sucking up will take you everywhere!)

Nä hä ni t a c o godnatt var det. Imorn väntar 12-22:15.

Inga kommentarer: