tisdag 26 april 2011

[ANNA] Eftermiddag..

Efter en smällfet lunch med världens godaste laxburgare, var? Sibylla givetvis! Vi gick hem och packa kaffe och frukt sen landade vi på en filt i parken, Maria och Vilma kom efter en stund och gjorde oss sällskap, en underbar eftermiddag. Ikväll ger vi oss på coq au vin till middag (skippar dock tuppskrället och kör på kycklingfilé) spännande!




Skorpan och jag mitt i ett hopp!

Denna kom med posten idag, jag och svärmor blev helt tokiga i detta blommönster (tyget är ofattbart svalt och mjukt) och har nu såväl klänningar som linnen och hårband i samma!

3 kommentarer:

Malin sa...

Vilken underbar klänning, du ser ut som en midsommarnattsdröm! Hälsa fina familjen!

Gittan sa...

Så fin du är i den modellen, själv hittade jag en ny favorit på Klädstället idag. Karin har laddat upp med många fina vårnyheter. Kram

Anna sa...

Malin!
Äsch då va du är rar min vän:) Hälsa Mattis!

Gittan!
TACK! Åh va spännande jag blir jättenyfiken och jag hörde om tapetidén vilken magnifik idé!!!