lördag 9 april 2011

[ANNA] Rapport från en lördag.

Hemma igen! Puh 6:45-17 avklarat! Eftersom jag vet att min butikschef läser så; dagen har avlöpt alldeles magnifikt (myntmaskinen funkar igen). Dock körde det ihop sig lite för mig när de blev lång kö i kassan, jag fick en sjukanmälan, myntmaskinen slutade fungera för en kund och en företagskund(fakturakund) kom tillbaka och hade fel på kvittot och betalat för mycket(blir ju genast lite styrigare och man måste ju kirra en kreditfaktura), samtidigt ringde min telefon av bara tusan, då började det ju givetvis brinna också. I min röv tänker ni att det brann ja. Men förutom det. I askkoppgrejan på parkeringen. Ja ja allt på en gång, likabra, sen var det bara lugn nedförsbacke efter det.

Ja nu är jag hemma, en kopp kaffe i soffan, och i detta nu vaknade Skorpan. Så nu ska jag pussa sönder mitt febriga lilla barn jag inte sett sen igårkväll. Sen kommer Maria&Vilma för lite tacofrossa till kvällsmat.

later!

Inga kommentarer: