söndag 17 april 2011

[ANNA] Det här med att be om det..

Ja va trodde du då, jävla nybörjarförälder?!

note to self; 1.)om du ska går ut i köket och lämna disk lämna inte typ rivna morötter framme 2.) barn är snabbare än den snabbaste av ormar.


och ni fasen skärpning på kommentarsfronten, vi snittar 100 läsare om dan och inte en enda kommentar på hur länge som helst, på varken denna eller Linus fotoblogg. Snålt och missunnsamt kan nästan tyckas.. Linus säger brevid mig; äh ska vi inte ta och lägga ner bloggen? Jaaa ni? Skriv en fråga, tyck en sak, ring en vän. Vi bloggar ju för döva öron eller blinda nyllen eller vad säger man? Äh ni är dom tråkigaste jag vet och jag vet inte ens vilka ni är. Skämmes på er tråkapor! Ni ska bara ha men ni ska minsann inte ge tebax( det är östgötska för tillbaka). Så istället ska jag låtsas att jag inte bryr mig, höja ena ögonbrynet nonchalant( jag är grym på det) blanda mig en rom&cola som gör att brallorna står av sig själva och hälla upp en skål chips. Detta ska intagas framför the King´s Speech. Vi började se den igår, den är helt lysande! Vilken känsla! Vilken scenografi! Colin Firth!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det är KLART ni vill ha feedback !! Följer med glädje familjens öden och äventyr !! Skorpan är bäst!!! Kram, Karin i Ödeshög
Sluta inte blogga !!!!!

Maria sa...

Heeeeej, Ja, lite får jag allt skämmas, du är ju alltid så bra på att kommentera hos mig och det är ju riktigt skoj:)
Sluta inte blogga! Dina svordomar mm förgyller vardagen:p

Anna sa...

Karin&Maria:

Jag tackar allra ödmjukast å familjens vägnar! Va snälla ni är!

Angelica sa...

MEN VA FAN ANNA! Vill ju inte verka som värsta stalkern heller ;) haha Jag kollar iaf in här OCH hos Linus minst en gång om dagen. Jag lovar att bli bättre på att lämna ett litet fotavtryck oftare! :)

Anna sa...

Angelica:
Oh but thank you Angelica, dig kan man lita på;)

Farfar och farmor sa...

Vi håller med Karin. Absolut!
Kram kram

linus sa...

haha vilket arg inlägg, jag blir rädd. får väl kommentera mer jag också.

Linda J sa...

jag tar åt mig! jag läser men orkar aldrig kommentera....... fy på mig. jag blir lika irriterad att ingen kommenterar på min heller, så jag har lite tappat lusten att uppdatera.... men jag ska bättra mig! vet ju hur kul det är med feedback
Kram på dig Anna

Linda J sa...

p.s varför måste jag klicka på "skicka kommentar" 3 ggr varje gång? annars publiceras den inte.....?

sis sa...

Shiit, man vill ju inte bli ovan med dig sis!
Här kommer en kommentar. Varsågoda :P
PUSS

Anna sa...

Hahaha nu tog det eld i röven på er:)
Tack Linmda och syster, farmor&farfar(er längtar jag efter ses på fredag!!)

kram på er allihopa!

linus sa...

linda, det är lite bråkigt, vet inte varför. men det blir åtminstone inte tre kommentarer!

klicka på!