fredag 8 april 2011

[ANNA] Fredagsblogg.

När jag släntrade in i hallen efter min arbetsdag var leken i full gång här hemma, Skorpans farmor&farfar var här. Jag kom lagom till lekpaus och fikadags! Vi hade en superfin eftermiddag här hemma, Linus och hans far var snälla och styrde upp våra bilbekymmer. Ja eller bekymmer och bekymmer vår bil ska enligt verkstaden vara lagad nu. Det var tändspolen som pajjat och eftersom dom först testade med att bara byta tändstift så slutade det hela på 3500:- jaja mer än tusenlappen men överlevbart. Det var dock lite småtrist att lämna tillbaka mina föräldrars bil, I love it!

I övrigt så är vår lilla Skorpsmula fortfarande febrig och ser riktigt hängig ut, usch vi lider med henne! Hon har dock fortfarande inga andra symptom än feber så vi ska väl tro att det inte är frågan om nån Malaria eller Denguefeber denna gången heller. Vi håller tummarna för att hon mår bättre imorn! Nähä ni klockan drar sig mot nie här hemma och medans ni ligger och lördagsfiser i era sängar imorn ringer min klocka 05:30. Jag har det eminenta uppdraget att låsa upp ICA Maxi åt er mina kära vänner!


Inga kommentarer: