lördag 23 april 2011

[ANNA] Påskaftons-update.

Hemma i slottet igen. Klockan ringde 05:30 imorse medans ni andra låg stinna av påskgodis och snarkade i ett par timmar till, gick jag upp. Gjorde ett tappert försök att sminka bort svullnaden under mina ögon och åkte och låste upp ICA Maxi, samma visa väntar imorn igen. Sen jobbar jag 7-16 på måndag också (sådär ja det var den påsken) SEN mina vänner sen ska jag ha en lugn och väldigt behaglig vecka framför mig. En vecka där jag inte slänger in en Losec för att palla dan. Idag missade jag otursamt våran kompisfamilj (ni vet Kennberg/Musazzi från föräldragruppen på Storken, som fick en Nicolas ett par veckor innan Skorpan kom) dom var hemma i byn på besök (bor ju i Malmö numera). Jag hoppas dock jag hinner se dom på tisdag när jag är ledig kanske. Linus och Skorpan tog en liten lekdejt/picknick i Trädgårdsföreningen med dom, dock var Skorpan rädd för Nicolas. Ett litet manshatande barn är vad vi har, Viktor är nästan den enda med penis som hon gillar riktigt mycket (vet inte hur du ska tolka det Viktor). Så vi får väl söka om dagisplats till i januari, nån som vet om det finns dagis för lesbiska bebisar i den här stan?

Inga kommentarer: