fredag 7 februari 2014

smörj

Fnassäsongens räddare! Bästa Burt´s Bees, framförallt suveräna produkter men också miljövänligt och ekologiskt. Den ena till barnen och den andra till mig. Förut var jag slav under Bodyshops bodybutter men har nu tröttnat, lite för dyrt och lite för skarpa dofter (går ju inte att ha parfym samtidigt typ). När jag smort in mig med den här säger Skorpan mums det luktar kakor (? det doftar honung tycker jag). Läppsmörjet slåss både jag och Linus om. Det är ju dock ett sånt som ligger i badrumsskåpet, såna där som man pillar i med fingrarna skulle jag aldrig ha med mig ut. Alldeles för fobisk för att vidröra munnen utan att ha tvättat händerna först. Dör hellre. Vidrigaste scenariot ever då, typ pilla på massor saker inne på förskolan och sen smörja in läpparna med fingrarna. F Y  F A N. 

1 kommentar:

erika sa...

Vart köper du dem Anna?
Behöver något dunderbra till mina sönderspritade händer!