lördag 8 februari 2014

lörda

idag kom God Smak på fika:)

 Ingrid hade förstått vikten av dansk design och kom med en fin inflyttningsgåva

Vi mumsade våfflor med Malin, Mattias och Ingrid (Skorpan åt fler våfflor än dom vuxna haha). Barnen for runt som yrväder och kastade ballonger, som sig barn bör. En mycket fin eftermiddag. Våfflor är förövrigt vårflod enligt min mobiltelefons autocorrect, så jag messade Malin kom vid 12:30 så styr jag upp vårflod!

 innan våra fikagäster kom ville Skorpan måla med färgerna jag köpte häromdagen, färgglatt värre!

passerade spegeln påväg in i duschen när barnen somnat ikväll, backade och tänkte fan va bekant! Ah jag ser ju ut som Peggy Bundy i håret haha. En kvinna inte helt olik mig i sättet;) Tur, tur att jag äger ett par leopardleggings. Höhö Tannefors behold fru Forsberg i vår säger jag bara!

Resten av kvällen ska jag förspilla med underhållning i form av QX-galan. Nu får du komma hem Linus, nu längtar jag efter dig en smula. Pruttiga 13-timmars personligassistentpass!




Inga kommentarer: