onsdag 26 februari 2014

onsda

Efter frukost mötte vi upp Maria och Vilma som följde med oss hem.


 barnen var snabba som illrar!

 Strandleksakerna åkte fram, lätt att få feeling i dagens väder. NOT.

 bus o lunch!







Maria köpte lite bokrea åt oss från sitt jobb:)

Toppendag! Just nu väntar vi nr två av Blocketköpare idag. Visst vetni här kränger vi prylar. Köpte en liten pall på loppis för 20:- sålde den för 150:- nyss. Som sagt har man lite medvind på loppis och känner igen ett fynd går det att tjäna en slant;)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Åh jag har funderat på att göra sådana "klipp", köpa billigt sälja dyrare men aldrig orkat. Det står en grej långt in i ett hörn på en loppis i stan som man skulle kunna göra så med. Jag har nog mest varit rädd att bli fast med den för jag behöver under inga omständigheter ha den själv och jag hatar grejer som ligger och skräpar :-)

Anna sa...

Pallen ifråga var min första avafan den där ska jag köpa o sälja! Men det var 20:- prislappen som avgjorde, problemet med mig är att jag förälskar mig lite i granna. Pallen nästlade in sig i hjärtat fast det inte fanns nån självklar plats för den, men jag var stark;)