måndag 3 februari 2014

månda

 Jag lastade in min yngsta vapendragare i bilen efter frukost. Sikte på en loppis där jag sett en pall jag sen gått och funderat på....

en gammal svensk klassiker på plats, nu funderar jag inte längre;)

 "lillasyster" pall följde med i bara farten då den kostade en tjuga

Snart slutar Linus jobbet, Skorpans farmor&farfar har lämnat av henne på Linus jobb så blir det inte så långt att köra för nån av oss:). Linus och Skorpan ska fixa några ärenden i Mjölby på vägen hem. Bland annat hämta upp två fina artprints som vi köpt av en bekant till Linus som målar.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

ÅHH! Snyggaste pallen. Min farmor och farfar hade en sån när vi var små. Vilken loppis var du på? (Läs: varför hittade inte jag den först? :-))

Anna sa...

Tack Lovisa:) Ja den är så mycket barndom för mig med! Den här är ifrån Hjärta till Hjärta.

Anette sa...

Fint det blev med pallen!

Anna sa...

Tack Anette:)!