tisdag 17 juli 2012

[ANNA] tisda

Sådärja tillbaka på jobbet och nu är det som inget, dvs semester, hänt. Fasen va fort man kommer in i det! Min första jobbkväll slutade rätt sent och jag var inte hemma förrän 22:55. Skorpan var dock hygglig och tog skaplig hänsyn till 11 timmarsregeln och väckte oss inte förrän 07:30 imorse. Jag fick skjuts till jobbet (började 09:15) för Linus och Skorpan ville ha bilen, dom släppte av mig och pep vidare till Berg för att bada, fika och kolla båtar.


På eftermiddagen hämtade dom upp mig på jobbet, med sig hade dom vår vän tillika granne Viktor som Skorpan tycker väldigt mycket om. Hon hade helt enkelt sagt åt honom att följa med och det gjorde han haha. Hem, äta lite middag och sen busa med kusinen i lekparken. Skorpan har fått nya sandformar och ville prova dom.
visst är dom fina?!

 Vit persika OMG! Jag åt en på rasten idag sen blev jag såld, har ätit 8 sen dess. Kommer säkert bajsa på mig eller nåt. Skorpan fick smaka och älskade det också. Väldigt söta men ändå läskande fräscha i smaken. Sen är ser dom ju söta ut också, som en vanlig persika som nån satt sig på eller som en liten rynkig rumpa.

Men NU måste jag varva och kör ett fat bigarråer, bajsa på sig var det ja... Imorn sticker vi till Ödeshög för att meka bil, somliga mer än andra;) Svärisarna, ni ställer fram en extra toarulle imorn va..?

2 kommentarer:

Svärisarna sa...

Så klart vi gör!! Välkomna förresten,ses i morgon. Kram

Anna sa...

Tryggt:) Tack tack!! Vi ses!