söndag 1 juli 2012

[ANNA] hej jag heter Anna..hej Anna

okej jag inser ett beroende;) Bläddrade bland bilder på knoddis-Skorpan. Där dyker dom upp som en gyllene tråd..dom små mössorna..Jag har suktat efter dom ända sen Linus och jag började prata barn, sen när vi beslöt oss att göra slag i saken så var just en sån här mössa det första babyplagget jag köpte. Nej vi hade inte tagit reda på kön, ja pojkstackarn hade isåfall dekorerat världen i dom;) . Alla utom den på sista bilden är vintage från 50/60-talet. Ni tänker samma mössa hahaha om det vore så väl..nä jag täckte behovet med 8 (!) olika vart efter den lilla huvudknoppen växte, snubblade över dom lite här och där..amen dom var inte dyra..amen hur fina är dom inte...Det ligger en på lager just nu som hon ska få inviga efter sommaren..Det kanske är den sista..eller?




1 kommentar:

Malin sa...

I feel U sister. Fick jag bestämma skulle Ingrid sova i sin lilla blommössa också, ungefär så söta tycker jag att de är!