fredag 13 juli 2012

[ANNA] barbamamma

Linus och jag fick hem en lita klädpåseleverans idag. En munkjacka till honom och en onezie från American Apparel till mig. Amen glo vetni Barbamamma! Alltså jag skulle ju inte ta på mig en onepiece amen det här är ju inte helt samma;) 1.) diskret och enfärgad 2.) knappar och inte dragkedja. Gud förbarme mig så skön! Tänk ett par långkalsonger och sen en tunn longsleeve. Allt i supertunn skön ribbad bomull, 300 pistoler kösta den. För er som döööör av nyfikenhet så är den vita rullen brevid mig på bilden en madrass till Skorpans nya säng.

Läste detta nyss. Jaha så var det färdigbadat då, tack som fan. Ålar är ju så jävla läbbiga. Jag är inte skiträdd för spindlar, ormar, råttor MEN ål, fifaen. Huh dom har jag många gånger drömt läskiga drömmar om. Är det en orm eller en fisk liksom, saker som ringlar i vatten. NÄ BLÄ!