tisdag 10 juli 2012

[ANNA] tisda

 Först besiktning av den lilla bilen, nja inte så nervösa då vi fortfarande har garanti på den, den gick igenom med beröm godkänt. Jag registrerade hur man gör och var man kör;) som en vill-kan-själv-allt kvinna så vill jag också svänga iväg och besiktiga bilen på egen hand!


Mycket god mat och vin på tu man hand med min man. Vi gick till Charken. Tallrikarna skrapade vi rena:) Efter maten fick vi total munchies och jag till Karamello, vi smet också in på Burger King för jag vill ha en jordgubbsmilkshake. Ameh gissa svaret då?! Sån jävla skräll händer mest på Burger King men även på Donken ibland, alltså 9/10 gånger så får man en flackande blick och ett ehum milkshakemaskinen är trasig.. Skippa skitsnacket. Maskinjäveln ÄR inte trasig. Jag har insideinfo på hur det ligger till. Jag är inte dum i huvudet, bara jävligt milkshakegillande. Ta bort milkshake från menyn. Det är ju ett handfast tips. NU ska vi kolla på film i soffhörnet SEN sooova ostört i 100 år (eller 10 ljuva timmar minst).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Njut av natten......

kram,Karin

Cribbe sa...

Vad är ditt milkshake inside info? Även jag har problem med att få min milkshake då och då! Vad är hemligheten?

Linus Forsberg sa...

FYI jag köpte pommes på burger king.

anna sa...

Cribbe; milkshake är väldigt känsligt livsmedel och man måste rengöra maskinen, då säger man istället att maskinen är trasig säger källan. Jag är tacksam över att inte få köpa nåt man riskerar bli sjuk av men minst lika tacksam av att slippa bli ljugen i ansiktet, know wa' I'm sayin;)

Anette sa...

I know - hatar när den "är trasig"...