onsdag 18 juli 2012

[ANNA] onsda

Männen har mekat bil som sagt, vi andra har (jag Skorpis och Gittan) har lekt och skrivit på Italien-packlista. Skorpan cyklade trehjuling till den lilla lekparken runt hörnet, hon är skitstolt för äntligen har benen vuxit så att hon precis når att trampa, lycka! Jag blev impad av att hon i lekparken meddelade att hon var kissnödig (hon har sportat trosor hela dan) och ville gå hem till toaletten och vi hann med råge:) Sen efter lunch så strålade solen från blå himmel åh vad skönt det var att få njuta av solvärme det är ju direkt sällsynt i år. Förövrigt klämde Skorpan i sig en halv brieost till kvällsmacka innan vi åkte, något säger mig att fröken dessertostälskare kommer trivas i Toscana!



 den marinblå toppen med vita hjärtan är ett fynd i 59:50kronorsklassen
 en väldigt fin men aningens bilbekymrad man i sin nya munkis från Asos.


 Nähä nattinatt, tidig uppstigning och jobb för fru Forsberg imöra!

2 kommentarer:

Anette sa...

Sötisen - så fin i matchande trosor och stövlar :)

erika sa...

Re:
Tack fina Anna! Jag borde dock verkligen tagga ner på hela den här infertil-nojan. Känner att jag baske mig inte mår bra av det :/
Men som jag märker, alla verkar ju någon gång tänka på det!