torsdag 31 mars 2011

[ANNA] Kvällsupdate.

Uscheeenamej det är allt rätt synd om mig, ont halsen har jag(känner mig ynklig inte sjuk) sov 3 timmar i natt, Linus sov apkasst han med. Varför vet vi inte, Skorpan sov som en prinsessa, vi låg och vände och vred. Jag är nog i ärlighetens namn rätt stressad över jobbet, utöver det hamna jag i oooonödiga cirklar, som guuud den där fläcken på tapeten, åh måååste putsa fönstren, när får vi tillbaka bilen blir det smidigt att hämta den, borde rensa garderoben, förresten skrev jag upp grädde på inköpslistan. Fint. Bra. Förbannat onödigt att fördriva en natt med. Jag behöver nog te och glassbåt och Linus varma famn framför Lyxfällan. Hmm eller chips, lite choklad kanske..mig veterligen finns det lite av det mesta i skåpen. Vi hörs!

Obligatorisk borstning. / Pigg tjej efter gröt. / Snygg efterkvällsbadfrisyr.

Jag var världens sämsta men ändå bästa mamma och Skorpan härjade fritt med kritorna, målade sig runt munnen, i hårbotten, på parketten och på kläderna. Linus som stod och lagade mat kom in i vardagsrummet och suckade. Äh skit i tråkfarsan viskade jag till Skorpan. Fan det regnar och är minusgrader fast det är typ april, skit i allt och måla överallt. Äh orka bry sig. Skorpan imorn målar vi den där jäkla rispapplampan ( lugn Linus jag skämta). Eller kanske, känner mig på så där störigt humör, det drar i bråkspaken! Måste få utlopp för allt som är tråk. Måste gå förbi nåt och peta på det så det välter! Måste lära Skorpan nåt man inte får! Måste lära henne säga apmoderat eller kisskorv. För er ordningsfascister där ute (säkert morsor) så är det kritor som går att tvätta bort. Svintrist men sant.

1 kommentar:

Angelica sa...

HAHHAAA Jag känner igen mig... :) Men vi måste få ha våra sånadära störasigpåalltochalla-dagar ibland. Jag tog i måndags bort Aimees kritmålning på kökstapeten(den målade hon dit i början av september..) Och på vardagsrumsbordet går inte tuchpennstrecken ens bort. Sååå dålig morsa är jag! haha
KRAM på dig hoppas morgondagen känns lite bättre.