lördag 19 mars 2011

[ANNA] Sneakpeak.

Tadaaa här är den, sminkväskan innehållandes first aid kitet, räddar trötta småbarnsmamma-ansiktet varje dag. Den lilla tiden i badrummet varje dag unnar jag mig själv, jag mår mycket bättre, känner mig gladare&fräschare med smink. Sen när kvällen kommer och jag är hemma i myskläder då åker allt av!

Sminkväska och allt innehåll(förutom mascara Max Factor och läppglans Juicy Tube från Lancome) kommer från Make up Store. Jag gillar INTE Make up Stores mascara. Jag vet batteridriven ögonfransböjare kanske är liiite överkurs men så är det den bästa jag någonsin haft!

Jaha ni det var den lilla väskan, armadan med ögonskuggor, det är en annan femma. Men det där är vardagsfiffet, nu tror ni säkert att jag står halva dagarna. Det hinner jag ju naturligtvis inte. Jag ger mig själv 20  min i badrummet innan jag ska till jobbet för att fiffa hår&fejs.

Inga kommentarer: