måndag 22 februari 2010

[ANNA] Lugn dag.

Ja ni idag har jag tagit det väldigt lugnt så när som en fika med Johanna. Hon rapporterade från sin tjejträff i Stockholm. Innan vi gick hem blev det en tur till Åhléns, jag hade spanat in ett par strumpbyxor i klubbutskicket som dök upp idag. Dom var dessvärre redan slut men den vänliga personalen beställde hem fler, finemang!

Idag har det blivit mycket lugn tid med datorn i sängen. Det blir nog mer av det i veckan, nu börjar det göra riktigt ont till och från. Under kvällen hittade jag en hel del som hamnat på bebisönskelistan, för nu är det färdighandlat innan vi ser vad det är som tittar ut. Blir det en tjej så vill jag ju ösa på med klänningar. Jag tänker att det nog är en tjej, jag menar ALLA har ju fått killar. Det måste ju balanseras i världen menar jag. Men det kvittar helt och fullt, nu vill jag bara att allt ska gå lika bra som det gjort hittills och att det är ett friskt välmående barn! Förutom klänningarna här nedan är dom andra plaggen könsneutrala i min värld.
Lindex:

Polarn&Pyret:

Uni:


Förutom att spana kläder på nätet så har jag plöjt igenom alla avsnitt av Glamourama, oerhört hjärndöd beroendeframkallande underhållning. Imorron står det storhandling och tvätt på agendan.

God kväll på er så länge!

4 kommentarer:

Maria sa...

Tja stjärthål.
Kanonfina kläder!! Blir lite sugen på o shoppa loss :) Den blåa och den grön/vit rutiga klänningen är ju supersöta :)
PUSS

Anna sa...

Jaaa veeet, erkänn att du blir lite peppad på att ta reda på könet? Den grönrutigaklänningen är apsöt!

Mia sa...

Åhhh vilka söta kläder! Jag hoppas att det blir en liten rödhårig tjej ;-)

Anna sa...

Mia;
Jag med hihi, jag själv var knallrödhårig med fräknar och skapligt knubbig:)