onsdag 17 februari 2010

[ANNA] Kom-å-köp!

Jag fastnade för det här fina armbandet från Childhood, och framför allt går pengarna till ett mycket gott ändamål! Man kunde dock bara beställa 5pack. Så nu har jag tre stycken som jag säljer här på bloggen för en femtilapp/st(dom kostade totalt 324:-). Vill man ha det skickat någonstans lägg till en femma. Vill du köpa ett, kommentera under inlägget med namn+din mailadress så får du kontouppgifter av mig(om du inte tillhör mina närmaste då ses ju och fixar det!) Först till kvarn!


Armbandet är elastiskt och kommer i en fin "tablettask". Armbandet är tillverkat av Samhall.

5 kommentarer:

Anette sa...

Svärmor sa just i helgen att hon köpt ett 5-pack och att jag och svägerskan skulle få varsitt!

Anna sa...

Så himla fint! Dom är verkligen superfina, vilken bra svägerska du har:)

Johanna sa...

Jag vill ha ett! Men det visste du ju redan! Ingen lönspec i ditt fack så den kommer väl med posten! Puss

Jenny sa...

Jag köper gärna ett armband Mvh Jenny

jenny sa...

mailadressen är lill_jempan@hotmail.com