torsdag 25 februari 2010

[ANNA] Eftermiddagen som den blev..

Tydligen var det fler än vi som peppade på Chocolate, det var fullt, så det får bli nästa gång. Vi hamnade på vårat stammishak istället. Sen jag kom hem har jag hunnit med lite nätshopping, en skjorta och en tunika(248:- för BÅDA inte dåligt alls). Nu ska vi steka raggmunk här hemma hos Forsbergs. Jag tyckte först att jag inte haft några särskilda gravidcravings. Men Linus påminde mig om att jag äter galet många apelsiner och vill ha raggmunk mer än ofta.
Johanna var koffeinspeedad, hennes ntaurliga tillstånd numera. Frida blev lite suddig men hon är väldans söt i sin Lavandklänning.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahha! Jag ser ju helt tokig ut. Hoppas jag är i mer normalt tillstånd nästa vecka och kan umgås mer fokuserat! ;) Tokigt snygg är vad du kommer bli i HMfynden! Puss

Anette sa...

Bra kap! Har också kollat på dem...
Men det var ju bra cravings :)