torsdag 25 februari 2010

[ANNA] Tjockålat!

God eftermiddag blogglovers! Min förmidda har bestått av lite dammsugning, blomvattning(jag har för mycket blommor det tar en halv dag att vattna) och tvättvikning. Sen såg jag Oprah och käka lunch, visst vet ni riktig hemmafru har jag blivit. Nu ska jag fortsätta i sann hemmafru-anda med att möta upp Frida&Johanna för en fika. Det lutar åt Chocolate[tjock-å-lat] där är kaffet mycket gott och det finns en hallonchokladtårta som är todiefor!
Så tjingtjing så länge!

Ja ni det tickar ner, 11 beräknade dagar kvar idag. Jag mår strålande!

3 kommentarer:

Carro sa...

....och ser strålande ut! ;) Väntar med spänning tills man får höra/läsa nyheten om att tillökningen nu är kommen!
Carro (mor till Majja's gudbarn)

Anna sa...

Carro!
Tackar ödmjukast:) Ja det kommer väl rätt snabbt ut på bloggen kan jag tänka, och du får säkert höra det från Majja innan;)

Anette sa...

Åh, hallonchokladtårtan är ju ljuvlig! Synd att det inte blev den idag, men det blir fler tillfällen ;)