lördag 20 februari 2010

[ANNA] God förmiddag från alpstugan på s:t Korsgatan!

Snön sträcker sig redan nästan 50cm upp på fönsterrutorna och snart ser jag väl inte ut, känner mig helt insnöad! Hur mycket mer snö kan det komma? När jag föder barn har det hunnit bli barmark att dra vagnen på, det trodde jag för ett tag sen, det känns inte så övertygande längre. Annars är det inte mycket nytt på fronten, Linus jobbar hela helgen, jag är inte helt förtjust i att han är ute på vägarna i det här vädret. Igår var Linus föräldrar här och vi lunchade på China, buffé tills vi var sprickfärdiga. Efter det delade vi upp oss, Linus och hans far gjorde Claes Ohlsson och vi tjejer spanade kläder. Mest bebiskläder.

Den fina pjamasen fick vi av farmor Gittan. Det röda örngottet längst till vänster hör till ett påslakanset som jag köpt på Tradera.

Inga kommentarer: