fredag 12 februari 2010

[ANNA] Fredagkväll hemma i sängen.

Fy fan vilken skitproduktion Let´s Dance är. David Hellenius är ju helt briljant och inte ens han kan lyfta det. Ge David något bättre! Linus jobbar kväll så jag har På Spåret-förbud, det ska vi se imorron istället. Det är ju det enda värda på fredagens tablå, så nu blir det skittv för hela slanten. Idag har jag inte gjort jättemycket. Jag har pallrat mig ut och käkat lunch med Frida och Johanna. Galet skönt att komma hemifrån och hänga lite. Trots att jag inte är alls stor med tanke på hur kort det är kvar av graviditeten så tar allting en himla tid, allt är en total kraftansträngning. Jag prisar Herren för att jag inte är större än vad jag är!


Den lilla fjärrkontrollen som kräver tvåhandsfattning.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Ja det är galet trevligt att du kommer ut å hänger tycker jag med! Puss baby Ps jag har både nr till förlossningen å taxi i mobilen numer om nåt skulle hända helt oförhappandes

tarmaxxx sa...

hehe..den där jävla fjärrkontrollen är ju så jävla stor..hehe

Anna sa...

Johanna: Vad glad jag blir! Det känns tryggt att veta:) puss

Viktor: Ja fy fan, t om störigt stor. Fjärrkontrollen till din gamla tv har pajjat så det är den vi har att välja på hahaha.

viktorrrr sa...

hehe..men det är ju jävligt cool!