måndag 1 februari 2010

[ANNA] Omtumlande födelsedag...

Hurra hurra idag är det min födelsedag! Den började väldigt lugnt och stillsamt. Sovmorgon och sedan sång och alkoholfritt bubbel från min man. Linus hade köpt jättefina barnkläder på Polarn&Pyret och ett presentkort så jag kan unna mig en riktigt bra amningsbh från Twilfit(när jag vet hur stora bröna blir). När jag sedan började styra med lunchen och göra mig redo för att åka till jobbet ringer min kollega och säger att jag inte ska komma. För ett ögonblick trodde jag faktiskt att det var något slags 30årsskämt, det var det INTE. Så det blev en lite omtumlande födelsedag, skönt att vara ledig men inte på grund av de här omständigheterna! Eftermiddagen blev en trevlig fika med Frida och Johanna istället.
här såg jag ut för fem år sen, när det begav sig nere på Platens!


Dom här fina har Linus köpt, jag är helt kär i trycken. Varför gör dom inte vuxenkläder med dom!

3 kommentarer:

Fam: Eriksson/Göransson sa...

Massa GRATTIS på den stora dagen!!!!!!!

Anonym sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen!!!

Anna sa...

TACK både Bea&Göransson/Eriksson!!!!