söndag 7 februari 2010

[ANNA] Om du gillart, listat!

Ni som känner mig vet att jag samlar på/älskar väskor. Här kommer en glutt på ehrm..några av mina babies.
överst från vänster;
-Den bakre, mörka Hermes Birkin-inspirerade är en gåva från min syster.
- Sadelväskor, vintagefynd från Tradera.
-Vintagefynd från secondhand.
-Kuvertväska i siden från Noa-Noa.
-Kappsäck fynd från Lindex av alla ställen, äkta skinn kostade först 899:- jag reafyndade för 199:-.
-Smålandskassen från Svensk Tenn, 30årspresent från Malin&Mattias.
-Dior kuvertväska från tidigt 80tal, Traderafynd.
-Brokadväska från Monki, nu BB-packad.
-Svart/leopardväska från Bianco, den randiga är vintage från 50-talet ett Traderafynd.

Nu ska jag öppna Elle som dök upp tidigare i veckan och mysa upp mig i fåtöljen. Igårkväll när jag önskade ett litet fruktsnack på kvällskvisten fick jag äpplebåtar, en hel armada. Linus behöver ett barn att göra mellis till snarast!

1 kommentar:

Anette sa...

Han är då för söt din karl, göra båtar hihi