torsdag 11 oktober 2012

SKORPAN Min egen film om skogen!

Varning för viss åksjukekänsla.

10 kommentarer:

http://www.yvonnekeller.blogg.se sa...

Länge sedan jag log mig igenom en hel film :)Underbart!

Farmor sa...

Åh, vilken fin film du har gjort Skorpan! Man blir väldigt glad när man ser den så farfar och jag ska titta på den många många gånger. Vi längtar efter dig och vi älskar dig. Puss och kram från oss

Lovisa sa...

Åh så sött att jag dör en smula! Å så roligt att höra henne prata, värsta kommentatorn! Kul grej.

Anna sa...

Tack Yvvi och Lovisa!! Hahaha lika kul är väl att galenpannaföräldrarna satte den sprillans nya videokamera i händerna på sin 2,5åring som snubblade med den rakt ner i dom blöta löven typ 5 ggr haha.

Farmor&farfar!
Det är FÖR länge tills vi ses! Skorpan pratade om er senast idag ska ni veta! Hon saknar er och älskar er minst lika mycket tillbaka!!

erika sa...

Jag grät en skvätt nu faktiskt.. för den var så fin! Det här är precis varför jag vill arbeta med med barn.. Deras upptäckarglädje och entusiasm för de minsta små saker (som vi vuxna så lätt glömmer) gör mig helt varm och lycklig inombords. Och så härligt att få se allt ur Skorpans perspektiv! :)
Ni är ena kanonföräldrar som gjort Skorpan till den fantastiska lilla människa jag anar att hon är :)

Kram på er!

Angelica sa...

LÖV LÖV LÖV(Alltså inte bara som Skorpan menar i filmen med att det är löv överallt i skogen, utan som engelskans älska "love" med härligt östgötskt uttal)
Underbar unge! Underbar film!
Kram på er!

anna sa...

Erika:
Och det är precis varför DU ska arbeta med barn. Tänk om alla barn fick ha en Erika som fröken! Att lägga ved på den där lilla upptäckarelden som brinner i Skorpan är det mest tacksamma jag någonsin gjort! Sen har jag världens mest älskvärda far till barnet. Han kommet på klurigheter som att fixa så Skorpan själv får se sin egna film. Låter henne leka fotostudio osv..
Kram på dig i höstrusket!

Moster sa...

Åååh jag dööör! mosters skrutt! Så himla fin film du gjort skorpan! <3

banditgrrrl sa...

Åh, jag skrattar och fäller en tår. Så himla fint! Puss

Anna sa...

Moster & Johanna:
Tusen tack va snälla ni är!!
puss<3