onsdag 10 oktober 2012

[ANNA] onsda


 Skorpan och jag snorar vidare (fy fan va tröttsamt). Idag i lekparken med Vilma&syrran. Barnen gastar geggamoooojja! Efter leksessionen gick vi förbi tvättplatsen i garaget...

 Efter lunch styrde vi mot Tornby för att veckohandla. Vi klarar av sånt när en av oss är hemma med barnet. När vi är lediga tillsammans vill vi la inte lägga den på att gå och dra i Tornby elle?! Då vill vi ju lägga den tiden på kuliga saker! Dagens punkmorsa har dammat av sina 14-håls Dr Martens. Såg i en webshop att dom gick loss på typ 16-1700:- (madness!) mina är 10 år gamla och jag gav nån tusenlapp det tyckte jag var vråldyrt då. Dock pallar jag inte att snöra ända upp, säg det till en rastlös tvååring..morsan ska bara knyta skorna i 20 min innan vi går...


Skorpan fick den här idag, åh Ingemar Stenmark -74 liksom, döfin!

svårfotat men efter en kanongod köttfärslimpa anrättad av min man busade vi i lövhögarna

Innan Skorpan kröp till kojs fick hon se sin egen produktion, åh va stolt hon var! När vi var i skogen häromdagen fick hon låna filmkameran, gå runt och spela in sin alldeles egen film. Hon filmade träd, stenar, skalbaggar och svampar samtidigt som hon berättade vad allt var. Det blev en skakig Dogmakänsla som Linus klippt ner till lite kortare variant, lagt på ett usbminne och pluggat in i tv:n. Voila! Skorpan får se sin egen film. NU ska vi fortsätta med en annan film nämligen denna vi påbörjat! Jag tar en för laget och ser en film Linus gärna vill se...Linus jag håller på och väljer ut en spansk independentrulle till en annan kväll. Det här, & här är fru Forsbergs kopp te med kulturkofta;)

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh den där tröjan är underbar! Ingrid har fått en sån för framtida bruk samt en babykofta i samma mönster som tröjan. Tvingade personalen på Kappahl att gräva igenom nyanlända lådor för att få tag i koftan, det stod faktiskt på hemsidan att den hade kommit hallå!!!

anna sa...

Haha indeed den är helt underbar!! Koftan hade fel ringning den hade varit perf med rund halsringning, v-ring nja inte min smak;)

banditgrrrl sa...

Najs kängor... för de där extra hundralapparna får man numer dragkedja. Hade vart bra för stressad morsa kanske! ;)

Kram