fredag 26 oktober 2012

[ANNA] freda

 Förmiddagen spenderade Linus och Skorpan i garaget med att tvätta bilen och byta till vinterdäck (vi ska till Ödeshög imorn över dan och med tanke på gårdagens/nattens väder så känns det bäst!)


 Jag älskar den här skjortan med luva i mjukaste ecobomull, skulle gärna ha en själv att mysa runt i!


 

 Till melliskaffet idag:
mamma: Det här heter skorpor
Skorpan: (med ett läggavflin) Nääää, Korpan är Korpa [Skorpan är skorpa]
mamma: alltså ni heter Skorpan båda två..
Skorpan: NÄÄÄ det där är kakor mamma

aja skyll sig själv hippieföräldrar, vi försöker igen om ett tag...

Här hemma går det lite på halvfart för min del. Apont i halsen sen två dagar, tonsillen är stora som golfbollar illröda och såriga. Ont i huvudet och rethostig, jag har varit lika sjuk i tre veckor nu så imorse ringde jag vårdcentralen och fick göra en halsodling som visade virus. Det är ju både bra och dåligt. Jag hade ju mycket hellre gått hem med penicillin och känt mig betydligt bättre imorn förmidda typ.

1 kommentar:

Anette sa...

Kryakram från mig!
HOPPAS VERKLIGEN det försvinner SNART!