söndag 31 juli 2011

[ANNA] Lite sommarblogg

Lite badbilder bjuder vi på! Gött att det kommer lite sommarväder igen!





Apropå nåt helt annat. Nu när jag har semester och därmed inte är på mitt jobb mer än nån gång i veckan (veckohandligen) så behöver vi ju lite smått och gott mellan varven. Mest frukt behöver vi fylla på med, vi är tre fruktomaner i familjen och det går åt en vansinnigt massa! Tur att vi har killarna på Trädgårdstorget! Ni har väl inte missat deras "mobila fruktaffär" som står där varje dag. Massor att välja på, fräsch och färsk frukt och förbannat billigt! Där ni, där har ni nåt som slår Lucullus på fingrarna ( där nere är det allt annat än dagsfärsk frukt, allt är mjukt, gammalt och flugorna surrar över, dessutom dyrt). Häromdan köpte jag en stor påse saftiga plommon (tokigt goda), lite nektariner och en klase bananer på torget för 31:-  Dom har mig som stammis nu! Trist bara att det alltid är kö där, men så är det när det är populärt.

5 kommentarer:

Gittan sa...

Du är det finaste vi vet kära Skorpan!!
kram från farmor och farfar

Jessica sa...

Härligt med sol och bad idag, själv har jag tillbringat hela dagen i bunkern, och lagom till att jag sluta så försvann solen :)

Anna sa...

Gittan!
Skorpan tackar med ett "taaatt" och bockar.

Jessica!
Amen va orutinerat att jobba en sån här dag, nästa gång det blir sånt här väder ser du till att ta ledigt;)

Lisa sa...

Andra bilden på Skorpan är bara för bra!
Hon ser ut att göra en riktig cooling pose =)

Anette sa...

Hon är ju bara för söt med pippilottorna!