söndag 10 juli 2011

[ANNA] Igår/idag...

Alltså idag går det knappt i styrfart här hemma haha. Jag är trött och lite vinbakis, framförallt trött. Jag rekommenderar INTE att vara bakis när du har småbarn, oerhört onödigt. För det enda du har att välja på är att bita ihop, gå upp lika tidigt(07:10) och bara forcera framåt. Blöjor byter sig inte själva. Dock var festligheterna igår värda dagens skallebang. Vi hade en supertrevlig strålande sommarkväll, god mat och dryck, dryga 70-talet gäster samlade i Träffpunkten (gammalt "folkets park") i Björsäter. Skorpan var som sagt hos sin kusin och hade det kalasbra, lekte i lekparken och badade badkar ihop på kvällen. Sen blev Skorpan nattad i sin egen säng av min snälla syster som sedan satt upp och väntade tills vi släntrade in. Världsklass på barnvakteri! Skorpan hade inte saknat oss det minsta, tror jag det!

 hellre äta gröt tillsammans än fläskfilé ensam



 bilder från min syster/Markus kamera från igår..


Se kommer lite mobilbilder från gårkvällens festligheter, ni får mer sen..



avslutar med dagens morsa påväg till lekparken 09:00. Bjuder att se mer död än levande ut haha.

2 kommentarer:

Maria sa...

Skojar du, du ser ju superfräsch ut!

Anna sa...

Maria:
Tack det var supersnällt! Orka smink, lite kallt vatten i nyllet haha